18 Mart 2008 Salı

HİNDİSTAN CEVİZLİ ÇİLEKLİ Dr.OUTKER TART




Bu tartı geçenlerde kahvaltıya gelen arkadaşlarım için yaptım. Süslemesini Ayşenur arkadaşımla beraber yaptık. Kreması çok geldiği için dışını tamamen kremayla kapladım. Pasta gibi görünebilir ama bu bir tart arkadaşlar. Kendim yaptım diye söylemiyorum ama tadı gerçekten süperrrrrrr oldu. Deneyin pişman olmazsınız.

Malzemeler
1 paket Dr.Outker tart
1 paket çilekli cremole
çilek, muz ve hindistan cevizi
2½ su bardağı süt
Yapılışı
Dr.Outker tartı üzerindeki tarife göre hazırladım .Tart kalıbına hamuru elimle yaydım ve 170° fırında pişirdim. Tart pişerken kremasını hazırladım. Cremoleyi 2 ½ su bardağı süt ile çırptım ve buzdolabında tart pişip, soğuyanadek beklettim. Tart soğuduktan sonra içine yarım olarak kesilmiş çilekleri dizdim. Üzerine tamamen cremoleyi yaydım. Hindistan cevizi, çilek ve muzlarla süsleyerek servise sundum. Bayıla bayıla yedik ve arkadaşlarımı zor ayılttım.

Hiç yorum yok:

 
Secret Combination - Kalomira