18 Mart 2008 Salı

KEDİDİLLİ CREMOLELİ DOĞUM GÜNÜ PASTASI





Herkes benim nekadar tatlı ve pasta düşkünü olduğumu anlamıştır heralde. Çünkü bloğuma sürekli tatlı türü şeyler ekliyorum ve bundan çok memnunum. Tatlısız bir hayat asla düşünemiyorum. Bu pastayı Neslihan arkadaşımın yaş günü için yaptım. Arkadaşım ve eşini çaya davet ettim. Bir gün gecikmeli oldu ama pastayı görünce çok hoşuna gitti. Niye zahmet ettin diye de birazcık söylendi. Tadını çok beğendi ve hatta tarifini bile aldı. Arkadaşım da tatlı ve hamur işlerini çok sever. O'na güzel bir sürpriz oldu. İyiki doğdun Neslihan' cığım.

Malzemeler
300 gr kedidili bisküvisi
1 paket rulo kat gofret
1 paket krem şanti
1 paket muzlu cremole
1 paket çikolatalı fındık parçacıklı cremole
6 su bardağı süt
1 adet muz
1 küçük kase küp küp doğranmış çilek
1 y.kaşığı hindistan cevizi
1 y.kaşığı dövülmüş badem
4 adet bayram çikolatası
bir miktar boncuk şekerlemeler
ceviz

Yapılışı
20 cm'lik yuvarlak kelepçeli kalıbın yanlarına 1 su bardağı sütün içerisine batırılmış bisküvileri aralarına rolo katlar koyarak kalıba dizdim. Dibine bir kat bisküvi döşedim. Üzerine muzlu cremole yi 2 ½ su bardağı sütle çırptım ve içine ½ paket toz krem şanti ilave edip tekrar çırptım. Bisküvilerin üzerine döşedim. Üzerine muzları ince dilimleyip yaydım ve tekrar süte batırılmış bisküvileri dizdim. Onun üzerinede 1 paket çikolatalı cremoleyi, ½ paket toz krem şantiyle çırpıp yarısını yaydım. Çilek dilimlerini koydum ve kalan cremoleyi üzerine koyup resimdeki gibi süsledim ve servis yaptım. Herkes beğenerek yedi. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

 
Secret Combination - Kalomira