18 Mart 2008 Salı

SALATA PASTASI


Malzemeler
5-6 adet orta boy haşlanmış patates
½ kilo yoğurt
3 y. kaşığı mayonez
1 su bardağı garnitür
3 y.kaşığı mısır
3-4 adet kornişon turşu
1 y.kaşığı sıvı yağ
tuz, karabiber, pul biber

Yapılışı
Haşlanmış patatesleri ezdim. İçerisine sıvıyağı, tuz, karabiber ve pul biber koydum. Daha sonra çukur bir kasenin içerisine alüminyum folyo yaydım. Patatesin yarısını içerisine bastırdım. Üzerine ½ kilo yoğurdun yarısına 2 y.kaşığı mayonezi koyup, karıştırıp sürdüm ve 1 su bardağı garnitürü 1 y. kaşığı mısırı, 1-2 adet kornişon turşuyu küp küp doğrayıp yaydım. Üzerine kalan patatesi koydum ve düzledim. Buzdolabında 1 saat beklettikten sonra düz bir tabağa ters çevirdim ve kalan yoğurt ve mayonezli karışımı üzerine döktüm. Resimdeki gibi süsledim. Tadı çok hoş oldu, ellerime sağlık.

Hiç yorum yok:

 
Secret Combination - Kalomira